Pomoc - FAQ

Jak mogę skontaktować się z organizatorem?
Dane kontaktowe organizatora znajdują się w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia oraz na voucherze.

Gdzie znajdę numer rezerwacji?
Numer rezerwacji znajduje się w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia oraz na voucherze.

Jak zmienić dane uczestnika?
Jeśli chcesz zmienić dane uczestnika skontaktuj się z organizatorem.

Gdzie znajduje się miejsce zbiórki?
Miejsce zbiórki wskazane jest przez organizatora i jeśli organizator dopuszcza kilka miejsc to możesz wybrać jedną z opcji :
-miejsce w którym atrakcja się rozpoczyna,
-odbiór z jednego z punktów zbiórki,
-odbiór z miejsca wskazanego przez Ciebie.

Jak długo trwa atrakcja?
Czas trwania atrakcji jest umieszczony na stronie przy każdej atrakcji

Co jest wliczone w cenę?
Wszystkie informacje co jest wliczone w cenę znajdują się na stronie przy każdej atrakcji.

Do kiedy mogę anulować wycieczkę?
Możesz anulować swoją rezerwację najpóźniej na 24 godziny przed rozpoczęciem lub jeśli organizator wskazał inny termin to zgodnie z wskazanym terminem.

Jak się dowiem czy anulacja została przyjęta?
Po zgłoszeniu rezygnacji otrzymasz wiadomość e-mail.

Jak zostaną zwrócone pieniądze gdy anuluję wycieczkę?
Zwrot pieniędzy następuje za pośrednictwem tej samej metody płatności która była wykorzystana przy zakupie.

Kiedy zostaną zwrócone pieniądze gdy anuluję wycieczkę?
Zwrot pieniędzy na Twoje konto może potrwać kilka dni roboczych. Niektórzy operatorzy kart płatniczych mogą przeprowadzać operację w innych terminach.

8